تفریحات سالم

ساخت وبلاگ

 

مشاوره ازدواج

 

مشاوره ازدواج که به آن مشاوره زوجين ، مشاوره روابط يا زوج درماني نيز گفته مي شود ، نوعي درمان است که از افراد در روابط صميمانه حمايت مي کند . درمان ممکن است براي شرکاي مفيد در نظر گرفتن جدايي يا دنبال بهبود صميميت و درک مفيد باشد. در حالي که رابطه خود کانون مشاوره هاي زناشويي است ، انتظار مي رود هر يک از شرکا به خودسازي و خودآگاهي توجه کنند .

 

يافتن درمانگر مناسب زوج ها

بررسي اينکه آيا مشاور ازدواج براي هر دو شريک مناسب قبل از تعيين جلسه زوج درماني مناسب است ، مي تواند مفيد باشد. مهم است که يک مشاور ازدواج انتخاب کنيد که:

 

آموزشهاي لازم جهت ارائه مشاوره به زوجين را ديده است

برخورد با مسائل خاص زوجين را تجربه کرده است

براي تهيه يک طرح درماني با زوجين همکاري مي کند

به هر دو شريک دلسوزي نشان مي دهد

طرف نمي گيرد

به يکي از شرکا اجازه نمي دهد براي طرف ديگر صحبت کند يا حرف او را قطع کند

کنترل هر جلسه را حفظ مي کند  

به راحتي قابل دسترسي است

زوجين را تشويق مي کند که اگر از خدمات ارائه شده راحت نيستند ابراز کنند

هزينه هاي مقرون به صرفه را پرداخت مي کند يا بيمه را مي پذيرد

هنگام مراجعه به مشاوره روابط ، بسياري از زوجين سعي مي کنند يک درمانگر ازدواج و خانواده داراي مجوز (LMFT) در منطقه خود پيدا کنند. LMFT ها توسط دولت مجوز دارند ، داراي آموزش و مجوز پيشرفته در زوج درماني هستند و اغلب توسط انجمن ازدواج و خانواده درماني آمريکا (AAMFT) معتبر شناخته مي شوند.

 

 

رويکردهاي مشاوره زوجين

رويکردها و تکنيک هاي مورد استفاده در زوج درمانگر مي تواند بسته به آموزش مشاور ازدواج و مسائلي که زوجين متقاضي درمان تجربه مي کنند ، متفاوت باشد. برخي از رويکردهاي درماني رايج در مشاوره زوجين عبارتند از:

 

رابطه درماني ايماگو دلايل ادراک يا رفتارهاي منفي در رابطه را بررسي مي کند و به دنبال برقراري ارتباط بين شرکا است.

درمان متمرکز بر احساسات تعاملات جديد و مثبتي بين شرکا ايجاد مي کند و پيوند عاطفي آنها را تقويت مي کند.

درمان سيستم هاي داخلي خانواده به شرکا کمک مي کند تا يکديگر و الگوهاي موجود در روابط آنها را بهتر درک کنند.

روش گاتمن را افزايش مي دهد نزديکي، محبت، و احترام.

مدل رشد از زوج درماني بر رشد و توسعه هر يک از شرکا به عنوان يک فرد و زن و شوهر به عنوان يک جفت متمرکز است.

روانشناسي مثبت به شرکا کمک مي کند تا بر ويژگيهاي مثبت تمرکز کرده و در زمان حال زندگي کنند.

روايت درماني مسائل گذشته را از زواياي مختلف بررسي مي کند و به زوجين کمک مي کند بينشي در مورد تنظيماتي که ممکن است در روابط ايجاد کنند ، داشته باشند.

مشاوره فردي مي تواند به عنوان پيش درآمد زوج درماني باشد. اگر شريک ديگر تمايلي به مراجعه به زوج درماني نداشته باشد ، اين ممکن است يک روش درماني باشد.

مشاوره زوجين چگونه کار مي کند

هدف از مشاوره زوجين کمک به شرکا در يادگيري بيشتر يکديگر و کسب مهارت هاي سالم در حل مسئله است. مشاور ازدواج يا LMFT ممکن است در طي جلسات اول با هر دو شريک زندگي ، بصورت مشترک يا جداگانه مصاحبه کند. پس از آن ، آنها ممکن است بازخورد ارائه دهند. زوجين ممکن است اهداف درماني را با راهنمايي درمانگر تعيين کنند و برنامه اي براي درمان تهيه کنند تا هر فرد بداند چه انتظاري دارد. در زوج درماني ، نتايج مثبت اغلب به انگيزه و فداکاري زوجين در روند کار بستگي دارد.

 

با پيشرفت درمان ، هر يک از شرکا ممکن است شنونده و گفتگوي بهتري شود. شرکا نيز غالباً ياد مي گيرند که از راه هاي جديد ديگري حمايت کنند. بروز درگيري در جلسات درماني غيرمعمول نيست. يک مشاور ازدواج اخلاقي بي طرف خواهد ماند و از کنار زدن خودداري مي کند. برخي از مشاوران ازدواج به عنوان يک بخش استاندارد از درمان ، جلسات تکميلي فردي را به هر يک از شرکا ارائه مي دهند. ديگران ممکن است در صورت درخواست جلسات جداگانه ارائه دهند. 

 

مشاوره روابط معمولاً هفته اي يکبار برگزار مي شود. اين برنامه بسته به اهداف زوجين و اينکه آيا هر يک از شرکا نيز در جلسات درماني فردي يا گروهي شرکت مي کنند ، مي تواند متفاوت باشد. مشاوره زوجين در شرايط مختلفي ارائه مي شود ، از جمله اقدامات خصوصي ، مراکز مشاوره دانشگاه و اقدامات گروهي.

 

مشاوره ازدواج غالباً کوتاه مدت است ، هرچند بهبود يک رابطه ممکن است زمان بيشتري ببرد. در نهايت ، زوج درماني تا زماني که زوجين متعهد به تکميل برنامه درماني باشند يا تا زماني که به نتيجه نرسند ، ادامه خواهد يافت.

 

مشاوره زوجين براي چه کساني است؟

هر زوج با سابقه مشترک ممکن است از مشاوره روابط بهره مند شوند. زوجين ممکن است براي حل مشکلات روابط ، درک بينايي از پويايي روابط خود ، تقويت پيوندهاي عاطفي خود يا يافتن راههاي دوستانه براي پايان دادن به رابطه خود ، به مشاوره بپردازند. مشاوره قبل از ازدواج براي افرادي که خواستار ازدواج هستند در دسترس است.

 

چه زماني مشاوره زوجين توصيه مي شود؟

از آنجا که همه زوجين در مقطعي از روابط خود دچار تنش يا درگيري مي شوند ، بسياري از افراد در مورد زمان مشاوره براي زوجين مطمئن نيستند. واقعيت اين است که زوجين ممکن است به دلايل مختلف از جمله:

 

جنگ قدرت

مسائل ارتباطي

سوء مصرف مواد

نارضايتي جنسي

مسائل مالي

مسائل خشم

خيانت

تنظيمات عمده زندگي

درگيري مکرر يا سطح استرس زياد

ايده هاي متناقض در مورد فرزندآوري

اکثر مشاوران زوج موافقند که بهتر است به محض ورود نارضايتي به رابطه ، به مشاوره زوجين بپردازيد. لازم نيست درمان تا زماني که مسئله اي به بحران تبديل شود به تأخير بيفتد. در بسياري از روابط ، تا زماني که مسائل به طور متوسط ??شش سال ادامه پيدا نکند ، زوج درماني در نظر گرفته نمي شود. اين تأخير مي تواند مشکل ترميم يا حل نگراني ها را دشوارتر کند.

 

زوج درماني همچنين براي شرکايي که در مورد آينده رابطه خود تصميمات قطعي گرفته اند ، مفيد است. يک زوج در يک رابطه سالم ممکن است براي افزايش صميميت يا يافتن راه هاي جديد براي برقراري ارتباط عاطفي با يکديگر به مشاوره بپردازند. زوجيني که از قبل تصميم به جدايي گرفته اند ، ممکن است براي پايان دادن به رابطه خود با شرايط محترمانه ، مشاوره زوجين را دنبال کنند.

 

افرادي که نامزد ازدواج هستند نيز ممکن است مشاوره قبل از ازدواج را انتخاب کنند. اين مي تواند به زوجين کمک کند تا مناطقي را که درگيري يا نگراني دارند که ممکن است در ازدواج آنها مشکل يا نارضايتي ايجاد کند ، کشف کنند. روش درماني به زوجين اجازه مي دهد تا در مورد اختلاف نظر ، ارزشهاي شخصي و انتظاراتشان گفتگو کنند. مشاوره قبل از ازدواج مي تواند موارد بيشتري را کشف کند که يک زن و شوهر در ابتدا قصد بحث و گفتگو را داشتند. اين ممکن است مفيد باشد ، زيرا به زوجين اجازه مي دهد قبل از ازدواج ارزيابي کنند که آيا آنها واقعاً سازگار هستند يا خير.

 

درگير شدن در زوج درماني مزاياي بسياري دارد ، اما برخي از شرايط با اين روش بهبود نمي يابند. به عنوان مثال ، در موارد سو abuse استفاده در خانه که خشونت باعث ترس يک شريک از ديگري مي شود ، ممکن است زوج درماني کافي نباشد. در برخي موارد ، اگر فرد با يک شريک زندگي سوus استفاده کند ، ممکن است امنيت يا زندگي او را به خطر بيندازد. قربانيان سو abuse استفاده از شريک زندگي صميمي تشويق مي شوند در صورت اضطرار با پليس تماس بگيرند يا يک مرکز بحران محلي پيدا کنند.

 

زوج درماني چقدر موثر است؟

مطالعات نشان مي دهد زوج درماني مي تواند تأثير مثبتي در روابط داشته باشد. تحقيقات ارزيابي تغييرات رضايت زناشويي پس از درمان نشان مي دهد تقريباً 48? از زوجين پس از 5 سال به بهبود يا بهبودي کامل در رضايت از رابطه دست مي يابند. تقريباً 38? از زوجين وخيم شدن رابطه را تجربه کردند و 14? نيز در همين مدت بدون تغيير باقي ماندند.

 

زوج درماني وقتي بسيار م effectiveثر است که هر دو شريک زندگي متعهد به بهبود رابطه و پايبندي به برنامه درماني باشند. اگر يکي از شرکا از شرکت در معالجه امتناع ورزد يا رابطه خشونت آميز يا توهين آميز باشد ، اين روش بسيار مثر است. اثربخشي زوج درماني نيز هنگامي کاهش مي يابد که افراد در رابطه فقط انتظار تغيير شريک زندگي خود را دارند. هرچه روابط عضوي از روابط بازتر براي تأمل در ديدگاه ها و عادت هاي خود باشد ، احتمالاً درمان زوج هاي م moreثرتر خواهد بود.

 

تاريخچه مشاوره زوجين

مشاوره روابط ، که در ابتدا به عنوان مشاوره ازدواج شناخته مي شد و مختص زوجين نامزد يا متاهل بود ، در دهه 1930 در ايالات متحده در مراحل ابتدايي بود. مشاوران ازدواج در مورد ازدواج و زندگي خانوادگي به مردم آموزش مي دادند. با اين حال ، به ندرت پيش مي آمد که شرکا با هم به مشاوره روابط بپردازند.

 

زوج درماني با پيدايش خانواده درماني و افزايش ميزان طلاق در طول دهه هاي 1960 و 1970 دگرگون شد . در اين دوره ، زوج درماني به طور معمول با هر دو شريک زندگي انجام مي شد. مشاوره زوجين در حال حاضر به شدت تحت تأثير خانواده درماني قرار دارد ، يک رويکرد جامع که براي درمان سيستم خانواده همراه با تک تک اعضاي آن طراحي شده است. کار پيشگامان خانواده درماني ، از جمله موري بوون و ويرجينيا ساتير ، به ويژه در ايجاد اين روش تأثيرگذار بود.

 

امروزه مشاوره زوجين در انواع روابط براي افراد متاهل يا مجرد در دسترس است. مشاوره معمولاً شامل هر دو شريک زندگي مي شود ، اما مواردي وجود دارد که يک مشاور ازدواج ممکن است فقط با يک فرد در رابطه کار کند. مشاوره براي افراد در يک رابطه ممکن است بر رفتارهاي شخصي ، واکنشها و / يا فرصتهاي رشد متمرکز باشد.

منبع: گپچه

 

 

 

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : مشاوره,ازدواج, نویسنده : سامان askpaperm بازدید : 108 تاريخ : جمعه 28 آذر 1399 ساعت: 16:09

مواد تلخ کننده الکل

q3xr_e3.jpg

گزارش ها نشان مي دهد که برخي از افراد از الکل سفيد (الکل طبي و فرآوري شده) به عنوان مشروبات الکلي خوراکي استفاده مي کنند! به همين دليل جهت جلوگيري از اين اتفاق وزارت بهداشت به کارخانه هاي توليد کننده الکل اعلام کرده است که بايد از مواد تلخ کننده در توليد الکل استفاده کنند. با اين حال برخي از افراد همچنان از اين ماده در ترکيب مشروبات الکلي دست ساز خود استفاده مي کنند. اين در حالي است که الکل طبي بسيار مضر بوده و مي تواند سلامت انسان ها را به خطر بيندازد. به عنوان مثال در صورت مصرف الکل چوب (متانول)، اين ماده به صرعت توسط مخاط دهان و دستگاه گوارش جذب مي شود و در نهايت منجر به مسموميت فرد مصرف کننده مي گردد. در اين مطلب قصد داريم به معرفي و بررسي برخي از اين مواد تلخ کننده الکل بپردازيم.

اتانول

اتانول يکي از الکل هاي بي رنگ است که خاصيت ضد باکتريايي داشته و به عنوان يک ماده ضد عفوني کننده به کار مي رود. اين ماده از طريق دستگاه گوارش شده و در بدن توزيع مي گردد. به دليل کاربردهاي زيادي که اين ماده دارد، خريد اتانول در سراسر دنيا همواره نرخ بالايي داشته و مصرف آن بسيار زياد است. اين ماده يک حلال قوي بوده و به عنوان نگهدارنده مواد دارويي نيز به کار مي رود. از ديگر کاربردهاي اتانول مي توان به استفاده از آن به عنوان ضد يخ در توليد مواد اوليه صنايع غذايي اشاره کرد. همچنين از اتانول در توليد محصولات زيبايي و مراقبت شخصي، رنگ ها و فرآورده هاي سوختي و ... استفاده مي شود. اين الکل در محصولات آرايشي و بهداشتي به عنوان يک رطوبت دهنده و نگهدارنده به کار رفته و به تميزي پوست و افزايش مدت زمان نگهداري لوسيون ها کمک مي کند. همچنين در از بين بردن ميکروارگانيسم هايي چون باکتري ها، قارچ ها و ويروس ها مفيد و موثر بوده و براي ضد عفوني کردن و شست و شوي دست ها (در صورت عدم وجود شوينده هايي چون آب و صابون) به کار مي رود. از آن جايي که اتانول يکي از الکل هايي است که با آب و ساير ترکيبات آلي مخلوط مي شود، يک حلال عالي براي رنگ ها، لاک ها و لاک الکل به شمار مي رود. از اتانول به عنوان افزودني در صنايع غذايي براي طعم و رنگ بخشيدن به غذا استفاده مي شود. اين در حالي است که اغلب در ليست مواد تشکيل دهنده مندرج بر روي بسته بندي مواد غذايي از وجود اتانول نامي برده نشده و تنها نام آن عصاره طعم دهنده آورده مي شود. 97 درصد بنزين مورد استفاده در ايالات متحده نيز از اتانول تشکيل شده که به کاهش آلودگي هوا کمک مي کند.

متانول

متانول که به عنوان متيل الکل نيز شناخته مي شود، ماده شيميايي بدون رنگ، قابل اشتغال و سمي است که از تقطير مخرب چوب به دست آمده و از ترکيب مونوکسيد کربن و هيدروژن حاصل مي شود. اين ماده با هوا، اسيدها، اکسيدان هاي قوي و عوامل احيا کننده واکنش داده و در صورت تجزيه شدن دود تند و گازهاي تجريک کننده توليد مي کند. اين ماده در ترکيبات زيادي به کار مي رود. از جمله موارد استفاده آن مي توان به کاربرد به عنوان حلال، استفاده در رنگ و رزين و انواع عطرها و برخي داروها، استفاده به عنوان ضد يخ خودروها و سوخت هاي رکات، سوخت کارخانه ها و اتومبيل هاي مسابقه اي و موتورهاي کوچک اشاره کرد. همچنين براي توليد برخي مواد شيميايي مانند فرمالدئيد و استيک اسيد نيز از متانول استفاده مي شود. کاربردهاي فراوان اين ماده به هر چه بيشتر شدن ميزان خريد متانول در سراسر دنيا منتهي شده است. اين ماده به مقدار کم در بدن انسان نيز توليد شده و همچنين به طور طبيعي در برخي از ميوه ها و سبزيجات وجود دارد.

دناتونيوم بنزوات

دتانيوم بنزوات کاتيون آمونيوم کواترنري است که دو بازوي اتيلي دارد که يکي از آن ها بنزيل بوده و ديگري آميد بزرگ تري است که اغلب بنزوات نام دارد؛ (بنزوات نمکي از اسيد بنزوئيک است.) دناتونيوم بنزوات را مي توان تلخ ترين ماده کشف شده دانست! اين ماده فاقد رنگ و بو و غير فعال است و براي نخستين بار در سال 1958 توسط يک داروساز اسکاتلندي ساخته شد. دناتونيوم بنزوات پودر کريستالي شکل و سفيد رنگ است که در روغن هاي گوزن، ناخن هاي مصنوعي، لوازن آرايشي و بهداشتي، لاک الکل، ضد يخ، مايع شست و شوي شيشه جلوي اتومبيل ها، رنگ ها و کابل هاي الکتريکي (به منظور جلوگيري از خورده شدن عايق توسط موش ها) به کار مي رود. يکي از جالب ترين و در عين حال مهم ترين کاربردهاي اين ماده که موجب شده بسياري از افراد به سراغ خريد دتانيوم بنزوات بروند اين است که به دليل طعم بيش از اندازه تلخي که دارد، براي کساني که نمي توانند خودشان عادت جويدن ناخن ها را ترک کنند راه کار مفيدي خواهد بود و فرد بلافاصله پس از گاز گرفتن و جويدن ناخن ها اين تلخي را چشيده و از ادامه اين کار دست بر مي دارد.

 

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : مواد,تلخ,کننده,الکل, نویسنده : سامان askpaperm بازدید : 111 تاريخ : چهارشنبه 26 آذر 1399 ساعت: 15:20

Effective Ways to Get the Right Fit Out for Your Office

 

The office fit out work may be a complicated task if you are doing not have proper plans. A constructive plan is required to be lined up for efficient results and timely completion of an office fit out job. If you've got been given the responsibility to require care of the full project, then you must be having proper assistance to back you up. There are many pitfalls and dilemmas related to taking the correct decision for such a frightening project. You wish a step by step guideline so as to sketch out an efficient office fit out plan. Your main objective should be to end the work, within the budget and therefore the time allotted for the project.

Hire right vendors for such materials

you must hire an expert fit out service provider for closing such form of a project. Once you hire the professionals, you get the power of designing the new office interior and can be able manage the entire project efficiently. It’s a vital factor to require care of, while attempting to find the correct company. Once you cater to the experts, the top results are wonderful with on time completion, along with the smallest amount possible expenses and great finishing.

Make a scientific project planning

there are various stages that are involved during a single office fit out project. It’s important for you to allot each step a selected time schedule. Otherwise you will not be able to manage the project efficiently and it'll be a headache for you within the end. Therefore, right planning and execution is utmost necessary after you are attempting to create a change, that too a positive one! You’ll make such calculative effort by combining all of your resources at one place.

For this, you'll be able to take inputs from the contractors and therefore the suppliers to retu to a conclusive schedule and with the correct chain of tasks. Making all the arrangements and make a copy plans before is additionally very necessary and it's an important step towards making an excellent project plan.

Things to contemplate

you must take some basic items into consideration and make all the efforts to stay the plans working. You want to keep everyone associated with these tasks informed about their part on this project. Confirm that they understand their individual duties and perform accordingly. You ought to follow up every step taken by them. Take their feedbacks and solve them. You, because the captain of the ship, must act like one so as to succeed in at the destination on time. Plan an opportunity out area where employees can take a break. They’ll be enthusiastic and your workflow will never be harmed.

Space utilization

when you are within the designing phase, always attempt to utilize every inch of the space that's available. If you would like to utilize the complete potential of your office space, then you wish to concentrate on the workflow and productivity factors. Utilizing a neglected space intelligently can bring a refreshing change to your office and your employees will feel energized for work without complaining much about the atmosphere. You’ll hire knowledgeable office designer for smart space utilization and enhanced functionality of your building. After the successful completion of a project you must check as of the work performed before you call it on a daily basis.Bottom of Form

 

 

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : Effective,Ways,to,Get,the,Right,Fit,Out,for,Your,Office, نویسنده : سامان askpaperm بازدید : 141 تاريخ : دوشنبه 24 آذر 1399 ساعت: 6:30

بهترين کازينو هاي دنيا

CLUB CROCKFORDS

همه ما مي دانيم که شرط بندي و بازي هاي کازينويي در انگليس از زمان هاي قديم به عنوان منبع سرگرمي و کسب درامد وجود دارد و در آن زمان شخصي به نام ويليام کراکفورد يک ساختمان مخصوص بازي به نام کلوپ کراکفورد تاسيس کرد.

اين کازينو قديمي توسط ويليام کلارکفورد در سال 1827 تاسيس شد ، اما متاسفانه اين باشگاه در سال 1845 بسته شد و سپس در سال 1928 مجدداً تاسيس شد.

اين بنا به عنوان مرکز قمار نام داشت و براي شهرت يافتن سختي هاي بسياري را حفظ کرده ويليام کراکفورد بعد از ساختن اين بنا بنيامين ويات و فيليپ ويات را استخدام کرد و سپس از بهترين آشپز هاي لندن در باشگاه استخدام کرد تا بهترين غذا ها را براي اعضاي اين باشگاه سرو کنند در اين مکان غذا ها و نوشيدني ها بعد از نيمه شب به صورت رايگان تأمين مي شد.

او شهرتي را در خيابان سنت جيمز به دست آورد و ساختماني را افتتاح کرد که قرار بود به معروف ترين خانه بازي در اروپا تبديل شود بنام "Crockford's" او به اشرافيت خدمت مي کرد ، مسئوليت هر شرط بندي را به عهده مي گرفت و در اين روند ثروتي را که در زمان "بازنشستگي" خود در سال 1840 تخمين زده مي شد جمع مي کرد که 120000000 پوند به ارز آن زمان بود.

بازي هاي که دراين کازينو مي توان انجام داد خيلي زياد است. از جمله بازي باکارت ، بلک جک ، رولت و انواع بازي هاي اسلات. پيشنهاد مي کنيم قبل اين که اين بازي ها را انجام دهيد اول آن ها را ياد بگيريد. مخصوصا آموزش بازي باکارات .

 

KURHAUS CASINO BADEN-BADEN زيباترين کازينوي جهان

اين بنا نيز در در سال 1824 توسط فردريش وينبرنر تاسيس شد که از آن به عنوان زيباترين کازينو جهان ياد مي شود که در حومه جنگل سياه در جنوب جنوبغربي آلمان واقع شده است. اين بنا به غير از اتاق هاي بازي داراي مکان هاي مجهز اسپا ، سالن هاي مهماني باغ ها و ارکستر فيلارمونيک مي باشد که توانسته افراد زيادي را به خود جلب کند. اين ساختمان به دو بال مساوي تقسيم شده است.

در جناح جنوبي سالن کنسرت بزرگ ستون مرکزي (تالار فردريش فون Thiersch) ، با کف پارکت و بالکن ، قرار دارد. سالن کنسرت و رويداد 1350 صندلي دارد و ابعاد آن 40 × 18 × 17 متر است. از صوت عالي (نثر طاووس) برخوردار است. در قسمت جلويي بال جنوبي "Muschelsaal" (تالار شل) قرار دارد. اين اتاق که در ابتدا قرائتخانه جنوبي بود ، با نقاشي ديواري توسط نقاش آرت نوو فريتس ارلر و توسط الکساندر فون سالزمان و با سنگريزه ها و صدف هايي که نماد آب و خاک بودند تزئين شده بود.

بادن ـ بادن از اواسط دهه 1830 ، زماني که قمار در فرانسه ممنوع بود ، شروع به شهرت جهاني کرد. اين مانع قانوني قماربازان را ترغيب مي کرد تا از مرز عبور کنند جايي که مي توانند شانس خود را در ميزهاي بازي بادن - بادن امتحان کنند.

اين مکان به يک مکان لوکس براي شرط بندي و اسپا و مکاني براي گذراندن تعطيلات و فعاليت تجاري و برنامه هاي خيريه شده و بسياري از هنرمندان مشهور موسيقي تو اين مدت به انجا مي رفتند و  همچنين اين کازينو الهام بخش نويسنده روسي ، فئودور داستايوفسکي براي رمان خودش «قمارباز» بوده.

در طول نزديک به دو قرن ، اين تفريحگاه معروف فراز و نشيب هاي خود را تجربه کرده است. به عنوان مثال ، در اواسط جنگ جهاني اول ، تعداد گردشگران ثروتمند کاهش يافت.

 آيا مي دانستيد کازينو بادن ميزبان بسياري از انسان هاي معروف از جمله باراک اوباما رئيس جمهور آمريکا ، آنگلا مرکل صدراعظم آلمان ، نيکلاس سارکوزي رئيس جمهور فرانسه به همراه همسرش کارلا بروني و نخست وزير ايتاليا سيلويو برلوسکوني بوده.

 منبع : دانلودکده

 

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : بهترین,کازینو,های,دنیا, نویسنده : سامان askpaperm بازدید : 130 تاريخ : شنبه 22 آذر 1399 ساعت: 2:22

معرفي موسسه پژوهشي مدير تز

مدير تز يک سايت پژوهشي و آموزشي است که خدمات گوناگوني را به مشتريان و دانجشويان عزيز ارائه مي نمايد.

موسسه پژوهشي مدير تز در سال 1388 فعاليت خود را در حوزه هاي پژوهش و مطالعات بازار آغاز کرده است. اين شرکت در سال 1392 به عضويت در انجمن مشاوران مديريت ايران درآمده است.

f162_w1.jpg

تخصص اصلي شرکت در حوزه مشاوره مديريت و تحقيقات بازار و همچنين فعاليت در حوزه هاي آموزشي و پژوهشي دانشگاهي و مشاوره پايان نامه مدير تز و انجام تحليل آماري مي باشد.

در زمينه پژوهشي در دانشگاه ها انجام و مشاوره و آموزش پايان نامه هاي حوزه مديريت و حسابداري در کليه گرايش ها ماموريت اصلي اين شرکت مي باشد.

" ارائه شده توسط وب سايت طراحي سايت داستان وب https://dastanweb.com "

تمامي کادر پژوهشي اين شرکت داراي تخصص دانشگاهي مديريت در رده کارشناسي ارشد و دکتري در رشته هاي گروه مديريت، حسابداري و اقتصاد مي باشند.  فعاليت هاي اين شرکت به صورت تخصصي در مشاوره پايان نامه هاي کارشناسي ارشد و دکتري مديريت در گرايش هاي زير مي باشد:

حسابداري- اقتصاد- مديريت مالي-مديريت بازاريابي- مديريت بازرگاني داخلي و خارجي- مديريت صنعتي- مديريت فناوري اطلاعات- مديريت فرهنگي- مديريت آموزشي- مديريت استراتژيک- مديريت رفتار سازماني- مديريت منابع انساني –مديريت رسانه- مديريت تکنولوژي- مديريت دولتي- مديريت گردشگري- مديريت کارآفريني- مديريت حوزه هاي نظام- MBA- مديريت شهري در تمامي گرايش ها

اين شرکت رسالت خود را بر آموزش و توسعه فهم عميق تر و کاربردي تر دانشجويان محترم از روش تحقيق و روش هاي اجراي پايان نامه ها مي باشد. بنابراين در اين شرکت تلاش مي شود تا ضمن اجراي مراحل انجام پايان نامه هاي دانشجويان تلاش شود تا دوره هاي آموزشي به صورت مستمر برگزار گردد.

مدير تز وبسايتي است که در در سال 88 درست زماني که دانشجويان با مشکل سپردن پايان نامه و پروژه با مشکلاتي روبرو بودند ايجاد شد. پس از سال ها اکنون توانسته ايم با قدرت زياد وبسايت را توسعه داده و در اکثر رشته ها فعاليت کنيم. برخلاف برخي موسسات سودجو که پس از دريافت پايان نامه براي دانشجو مشکلات و هزينه هايي را درست ميکنند، ما پايان نامه هايي را تحويل داده ايم که علاوه بر مشتري، مجري و مسولين سايت هم به آن افتخار ميکنند.

 اين کيفيت و تخصص به راحتي بدست نيامده است و حاصل زحمات شبانه روزي تيم تزفروم است. در بدنه اصلي مسئولين سايت، تعدادي از اساتيد خبره دانشگاه هاي آزاد و سراسري وجود دارند و ميتوانند راهنمايي هاي ارزشمندي در طول زمان انجام پايان نامه به شما ارايه دهند و تا بحال خدمات شايسته زيادي را به دانشجويان ارايه داده اند. اصلي ترين اولويت ما خلق محتواي ناب و سپس رضايت حداکثري مشاگر بخواهيم برجسته ترين مزايا را در يک جمله بيان کنيم، ارايه پايان نامه اصيل با محتواي غني در کنار قيمت مناسب و نگارش آن توسط افراد متخصص و امانتدار است. موارد بالا دغدغه دانشجوياني است که قصد برون سپاري پايان نامه شان را دارند.

موسسه پژوهشي مدير تز اين تعهد را ميدهد که تمام اين ويژگي ها را در طول کار حفظ و صيانت کند و در هر حال خدتمگذار مشتري باشد. در کنار آن امکاناتي فراهم کرديم که بتوانيد براحتي با مجري در ارتباط باشيد و نظرات تان را با ايشان انتقال دهيد. اين ارتباط در بعضي مواقع بصورت تصويري خواهد بود.

در بحث قيمت و هزينه، امکاني را فراهم کرديم تا مجريان بصورت رقابتي پيشنهاد قيمت دهند. اين روش براي افرادي که بودجه محدودتري دارند مناسب است و ميتوانند يک پايان نامه با کيفيت با قيمت مناسب دريافت کنند.

در طول مدت تکميل پايان نامه در چنديدن نوبت ما به شما مشاوره ارايه ميدهيم. اولين مشاوره در زمان انتخاب موضوع است تا بتوانيد متناسب با ويژگي هاي شخصي تان موضوع مناسبي انتخاب کنيد. يک مشاوره در زمان دفاع پايان نامه برايتان ترتيب خواهيم داد تا بتوانيد بهترين دفاع را داشته باشيد. و مشاوره آخر را پس از تاييد پايان نامه برايتان در نظر گرفته ايم. در اين مشاوره ما شمارا با موقعيت هاي شغلي و فضاي کسبو کار رشته تحصيلي تان آشنا خواهيم کرد و با توجه به خصوصيت ها، نقاط قوت و نقاط ضعفتان راهکار هايي براي رسيدن به موفقيت را تشريح خواهيم کرد.

در طول مسير انجام پايان نامه پشتيباني سايت همواره در خدمت شماست. براي ارتباط با پشتيباني از سه راه ميتوانيد اقدام نماييد. ثبت تيکت و پيغام در پنل کابري - گفتگو از طريق لايو چت و گفتگوي آنلاين در پايين صفحه سايت(در دست طراحي) و راه تماس تلفني و يا مکالمه تصويري از طريق اپليکيشن ها و اسکايپ و غيره.تري است. اکثر کساني که به ما مراجعه ميکنند پس از مدتي بواسطه رضايت از ما، دوستان و هم دانشگاهيانشان را نيز معرفي ميکنند تا کار آنها را هم انجام دهيم. اين اطمينان را ميدهيم که تا زمان فارق التحصيلي در کنار شما باشيم و شيريني جشن فارق التحصيلي را با هم بچشيم. مطمعنا پس از مشاهده کيفيت پايان نامه، انجمن پايان نامه را به دوستانتان هم معرفي خواهيد کرد. به اميد کسب بالاترين نمره از پايان نامه

جهت مشاوره پايان نامه مي توانيد به سايت مدير تز به نشاني https://modirtez.ir/ مراجعه کنيد و با کارشناسان مدير تز صحبت کنيد.

 

 

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : معرفی,موسسه,پژوهشی,مدیر,تز, نویسنده : سامان askpaperm بازدید : 148 تاريخ : پنجشنبه 20 آذر 1399 ساعت: 5:49

Effective Ways to Get the Right Fit Out for Your Office

 

The office fit out work may be a complicated task if you are doing not have proper plans. A constructive plan is required to be lined up for efficient results and timely completion of an office fit out job. If you've got been given the responsibility to require care of the full project, then you must be having proper assistance to back you up. There are many pitfalls and dilemmas related to taking the correct decision for such a frightening project. You wish a step by step guideline so as to sketch out an efficient office fit out plan. Your main objective should be to end the work, within the budget and therefore the time allotted for the project.

Hire right vendors for such materials

you must hire an expert fit out service provider for closing such form of a project. Once you hire the professionals, you get the power of designing the new office interior and can be able manage the entire project efficiently. It’s a vital factor to require care of, while attempting to find the correct company. Once you cater to the experts, the top results are wonderful with on time completion, along with the smallest amount possible expenses and great finishing.

Make a scientific project planning

there are various stages that are involved during a single office fit out project. It’s important for you to allot each step a selected time schedule. Otherwise you will not be able to manage the project efficiently and it'll be a headache for you within the end. Therefore, right planning and execution is utmost necessary after you are attempting to create a change, that too a positive one! You’ll make such calculative effort by combining all of your resources at one place.

For this, you'll be able to take inputs from the contractors and therefore the suppliers to retu to a conclusive schedule and with the correct chain of tasks. Making all the arrangements and make a copy plans before is additionally very necessary and it's an important step towards making an excellent project plan.

Things to contemplate

you must take some basic items into consideration and make all the efforts to stay the plans working. You want to keep everyone associated with these tasks informed about their part on this project. Confirm that they understand their individual duties and perform accordingly. You ought to follow up every step taken by them. Take their feedbacks and solve them. You, because the captain of the ship, must act like one so as to succeed in at the destination on time. Plan an opportunity out area where employees can take a break. They’ll be enthusiastic and your workflow will never be harmed.

Space utilization

when you are within the designing phase, always attempt to utilize every inch of the space that's available. If you would like to utilize the complete potential of your office space, then you wish to concentrate on the workflow and productivity factors. Utilizing a neglected space intelligently can bring a refreshing change to your office and your employees will feel energized for work without complaining much about the atmosphere. You’ll hire knowledgeable office designer for smart space utilization and enhanced functionality of your building. After the successful completion of a project you must check as of the work performed before you call it on a daily basis.Bottom of Form

 

 

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : Effective,Ways,to,Get,the,Right,Fit,Out,for,Your,Office, نویسنده : سامان askpaperm بازدید : 147 تاريخ : دوشنبه 17 آذر 1399 ساعت: 20:32

باشگاه مغز کودکان 3

آموزش، تمرين، سرگرمي

رده‌ي سني 4 تا 8 سال

مولفان: تارا رضاپور - حامد اختياري

----------------------------------------------------------

فهرست کتاب:

  • پله 1: توجه و حافظه کاري
  • پله 2: سرعت و هماهنگي حرکات دست و چشم
  • پله 3: مهار پاسخ و انعطاف‌پذيري
  • پله 4: پردازش ديداري فضايي و منطق
  • و...

----------------------------------------------------------

درباره کتاب:

    در اين کتاب شخصيت‌هاي کارتوني متنوعي (مثل بچه موشي و بچه پيشي) هم کمک ما آمده‌اند تا بتوانند کودک را در اين مسير تشويق کنند. اگر شما هم مثل ما باور داريد که سن کودکي، بهترين سن براي رشد و ارتقاي عملکردهاي مغزي است، پس در اين مسير با همراه شويد.

     

    تفریحات سالم...
    ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

    برچسب : باشگاه,مغز,کودکان,3, نویسنده : سامان askpaperm بازدید : 142 تاريخ : شنبه 15 آذر 1399 ساعت: 12:35

    خبرنامه